نیمچه گلپایگان اصلاح نژادشده

نیمچه گلپایگان اصلاح نژاد شده تخمگذار

مشخصات نژادی:

نیمچه گلپایگان اصلاح نژادشده تخمگذار با راندمان تولید بالا 

سن: 80 روز
وزن مرغ: 900 تا 1000 گرم
وزن خروس: 1100 تا 1200 گرم

دریافت آخرین واکسن متناسب باسن

آدرس مزرعه : سالن شماره 16 استان گیلان

امکان ارسال به تمامی استان ها
پیشنهاد مناسب برای گیلانی ها، مازندران،اردبیل،آذربایجان غربی،قزوین و تهران بدلیل کاهش هزینه حمل

 

ویدئوی گله :

 

 

برای ثبت سفارش با دفتر مرکزی 01144278230 و 09117828200 تماس بگیرید. 

لینک ثبت: http://makianiran.com/sabt/

 

 

 

 

نیمچه گلپایگان اصلاح نژادشده تخمگذار میکس با لوهمن با تضمین نرخ تخم گذاری بالای 75% به مدت یکسال تضمین سلامت به همراه مشاوره رایگان که چندین مرحله واکسیناسیون شده، به مدت ۱۰روز بعد از تحویل از لحاظ سلامت، و به مدت یکسال از لحاظ تضمین راندمان، و در طی کل دوره مشاوره رایگان و پشتیبانی
EDS+مارک+لارینگو+آنفولانزا+نیوکاسل+برونشیت+گامبورو
بصورت تزریقی+آشامیدنی+قطره چشم+اسپری درچندین مرحله انجام و تکرار شده

 

 

مزایای پرورش مرغ گلپایگانی

یکی از بهترین انتخاب ها برای پرورش مرغ بومی در اقصی نقاط ایران، مرغ گلپایگانی می باشد. نیمچه گلپایگان اصلاح نژادشده برای تخمگذاری مناسب می باشند، از این رو پرورش این نوع از مرغ ها باصرفه اقتصادی همراه می باشد. این موضوع باعث می شود تا پرورش دهندگان مرغ گلپایگانی مشکلی برای فروش محصولات خود نداشته باشند، زیرا هم می توان آنها را برای تهیه تخم مرغ نگهداری نموده و هم می توان آنها را جهت کشتار و مصرف گوشت به خریداران مختلف فروخت. این موضوع باعث شده مشتریان بسیار زیادی برای خرید مرغ گلپایگانی در بازار وجود داشته باشد، از این رو پرورش جوجه یکروزه گلپایگانی، نیمچه مرغ گلپایگانی و همچنین مرغ بالغ گلپایگانی همه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و دارای توجیه اقتصادی می باشد.

نیمچه گلپایگان اصلاح نژادشده معمولا تخم مرغ های بسیار درشتی تولید می کنند، که بسیار مشتری پسند و بازاری می باشند. از این رو معمولا پرورش دهندگان مرغ گلپایگانی مشکلی برای فروش تخم مرغ های تولید شده توسط این نژاد از مرغ های دورگ ندارند. این موضوع باعث شده تا اغلب افراد مرغ گلپایگانی را یکی از بهترین گزینه ها برای پرورش بدانند.

مدیرسایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *