بهترین سن خرید مرغ تخمگذار

بهترین سن خرید مرغ تخمگذار

بهترین سن خرید مرغ تخمگذار چه زمانی است ؟!

 

خیلی از عزیزانی که قصد پرورش و راه‌اندازی مرغداری تخمگذار دارند، دنبال پاسخ به این سوال هستند که مرغ را باید در چه سنی خریداری کرد؟ در این مقاله به بررسی بهترین سن خرید مرغ تخمگذار و اهمیت آن پرداخته خواهد شد.

بهترین سن برای خرید مرغ تخمگذار

برای راه‌اندازی مرغداری تخمگذار و تولید تخم مرغ، بهترین سن خرید مرغ تخمگذار (مرغ پولت) 3 الی 4 ماهه است و نباید سن بالاتر از 4 ماه خرید کرد. اگر قصد پرورش و فروش نیمچه مرغ (1 ماه تا 4 ماه) را دارید، بهتر است که جوجه یکروزه خریداری کنید.

علت عدم توصیه به خرید مرغ بالای 4 ماه

اگر مرغ را در سن بالای 4 ماه خریداری کنید، احتمال آسیب به تخمدان و فولیکول‌های مرغ وجود دارد که می‌تواند به مشکلاتی مانند پارگی و خونریزی منجر شود. همچنین، سازگاری مرغ تخم‌گذار 4 ماهه با محیط جدید سخت می‌باشد و احتمال تولک رفتن و تنش بالا نیز وجود دارد که می‌تواند باعث کاهش بهره‌وری تخمگذاری شود.

سازگاری مرغ 3.5 ماهه با محیط جدید

مرغ‌ های 3.5 ماهه (جوجه نیمچه) بسیار سریعاً با محیط جدید تطبیق پیدا می‌کنند. زمان سازگاری این مرغ‌ها با محیط جدید حدود 6 هفته است که باعث می‌شود زودتر به بهره‌برداری و تولید تخم بپردازند.

پیشنهاد ما برای خرید مرغ بومی

با توجه به مزایای فوق، شرکت ما پیشنهاد می‌دهد که مرغ بومی تخمگذار را در سن 3.5 ماهه خریداری کنید. این سن مرغ‌ها، بهترین میزان سازگاری و بهره‌وری را فراهم می‌کند و هزینه کمتری نسبت به مرغ‌ های بالغ دارد که معمولاً به عنوان مرغ تخمگذار فروخته می‌شوند.

اهمیت انتخاب درست

در بازارهای کنونی، ممکن است با مرغ‌ های بالغ که به اشتباه به عنوان جوجه نیمچه فروخته می‌شوند، روبه‌رو شوید که باعث می‌شود که بیشتر هزینه و زمان خود را هدر دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مرغ تخمگذار 3.5 ماهه، با شماره تماس 09111161167 مهندس حسینی تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

شرکت طیوران صنعت سید

 

مدیرسایت
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *